دانلود Grand Theft Auto III v1.1

دانلود Grand Theft Auto III v1.1

ادامه مطلب " دانلود Grand Theft Auto III v1.1 " را بخوانید

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

ادامه مطلب " بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

kartsharzh
تبلیغات
تبلیغات
درباره ما



دانلود برنامه و بازی اندروید
matinmoeini


لینک دوستان
آخرین پست ها
آمار
  • افراد آنلاین :
نویسندگان
  • mahyar
  • کدهای اختصاصی

      نام :
      وب :
      پیام :
      2+2=:
      (Refresh)


      از اندروید شما در گوگل حمایت کنید


      کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    • بزرگترین پایگاه اندروید: اندرویدها

    دانلود Mobile Security & Antivirus 4.0.7871 - آنتی ویروس avast برای اندروید

    Mobile Security & Antivirus 4.0.7871 آنتی ویروسی رایگان و قدرتمند برای اندروید می باشد

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار دیوان اشعار زیبای ترکی برای اندروید

    امروز برای شما عزیزان عاشق شعر و ادبیات بخصوص دوست داران شعر و ادبیات آذربایجان یک نرم افزار بسیار جالب و منحصر به فرد را آماده کرده ایم با استفاده از این نرم افزار شما بیش از صد هزار بیت شعر ترکی در اختیار خواهید داشت

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار شیر برای اندروید و کامپیوتر | SHAREit 2.7.38

    |ارسال سریع تر فایل ها با دانلود نرم افزار SHAREit 2.7.38 با استفاده از وایفای|

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار بازار Bazaar 5.2.0

    نرم افزار بازار Bazaar 5.2.0 بازاری از برنامه های آندروید برای کاربران ایرانی است . مشکل دسترسی به اندروید مارکت همواره یکی از مشکلات مطرح کاربران ایرانی اندروید بوده و گوگل به بهانه های واهی مانع از دسترسی کاربران ایرانی به این فروشگاه آنلاین شده است و صرف نظر از استفاده از راه حل تغییر IP که اکنون دیگر تقریبا کارایی ندارد ، استفاده از برنامه های نوشته شده مشابه اندروید مارکت گوگل ، مشکلاتی از جمله آلوده بودن و مشکل دار بودن برخی از برنامه ها ، عدم هماهنگی با تمام تلفن های همراه و … را به دنبال داشته است . برنامه کافه بازار برای رفع محدودیت های به وجود آمده برای استفاده کاربرانی ایرانی اندروید از برنامه اندروید مارکت شرکت گوگل و ایجاد بازاری جدید برای توسعه زبان فارسی در این سیستم عامل محبوب عرضه شده است .

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی Facetune

    دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی

    سلفی ها تصاویری دوست داشتنی و محبوب هستند که این روزها کاربران شبکه های اجتماعی ، بسیاری از اینگونه تصاویر را در پروفایل های شخصی خود قرار می دهند ، تصاویر سلفی هرچند بسیار ساده نشان می دهند ، باید توجه داشت که ثبت یک تصویر سلفی حرفه ای نیازمند دقت به تعدادی از نکات مهم و به کار بردن مهارت و تجربه می باشد. با شما هستیم در معرفی نرم افزار جدید Facetune برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! گاهی اوقات با رعایت تمامی نکات و همچنین صرف دقت و زمان بسیار برای تهیه یک تصویر فعلی باز هم نتیجه دلخواه حاصل نمی شود ؛ برای مثال ممکن است نگاه شما به سمتی باشد که تصویر نهایی را چندان خوشایند نکند ؛ یا همچنین ممکن است لبخند شما متناسب با چیزی که در ذهن داشته اید از آب در نیامده باشد ؛ اینجاست که نرم افزار فوق العاده Facetune کاربرد خود را نشان می دهد.این جاست که با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید این مشکل را حل کنید!

    دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی Facetune

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۱ و بالاتر

    اکنون می توانید مجدداً با انگشتان خود ، تصاویر را مطابق با میل خود ویرایش کنید ، همین حالا اپلیکیشن Facetune 1.0.4 را دانلود کرده و تصاویر رویایی خود را همانند عکس های رو مجله رویایی کنید ! تمامی تصاویر می توانند مجددآً مورد بررسی قرار گیرند و در صورت نیاز اصلاح گردند ، در گذشته برای انجام اینگونه اصلاح ها برای چاپ در روزنامه ها و مجلات از نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ استفاده میشد ، اما اکنون Facetune قصد دارد این عمل را در سریع ترین زمان و به ساده ترین شکل برایتان انجام دهد. طرز کار با نرم افزار Facetune بسیار ساده بوده و ابزارهایی بسیار قدرتمند در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید تصاویر سلفی خود را دوباره لمس کنید و آنان را به بهترین نتیجه ممکن تبدیل کنید. از این پس می توانید مطمئن باشید تمامی تصاویر Portrait که از خود تهیه می کنید ، بهترین نوع ممکن هستند ! شما می توانید این تصاویر فوق العاده را به عنوان عکس های پروفایل شبکه های اجتماعی استفاده کرده و یا آنان را در صفحات مختلف به اشتراک بگذارید. Facetune به شما کمک می کند همانند یک ستاره ی سینمایی خود را نشان دهید ، حتی اگر تصاویر شما با دوربین ساده ی یک دستگاه موبایل ثبت شده باشند ! به طور کلی به کمک این نرم افزار قادر هستید تک تک عناصر موجود در تصاویر را با نوک انگشتان خود دچار تغییر و تحولاتی دلخواه و زیبا کنید ؛ برای مثال قادر هستید لبخند ، دندان ها ، پوست ، رنگ چشم و… را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید | MyIrancel

    دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید

    شرکت ایرانسل یکی از شرکت هایی بود که گام های موثری در پیشرفت و همچنین معرفی خدمات بیشتر برای کابران سیم کارت های اعتباری برداشت و همین موضوع باعث شد تا شرکت سیم کارت های این شرکت که زیر مجموعه یک شرکت بین المللی به نام MTN است به یکی از بهترین ها تبدیل شوند. این شرکت خدمات گسترده ای را برای کابران خود در نظر گرفته است که هرکدام از آن ها در زمان خاص و همچنین با دستورالعمل خاصی برای همگان معرفی می شوند، اما موضوع مهم این است که اطلاع از تمامی این طرح ها و خدمات بسیار دشوار است. حالا شرکت ایرانسل برای رفع این مشکل و همچنین کمک به کابران خود برای ارتباط کامل تر و صحیح تر با شرکت ایرانسل تصمیم به انتشار نرم افزار ایرانسل من یا MyIrancell کرده است.این نرم افزار را از سایت نیوفوراندروید برای تبلت یا گوشی اندروید خودان دانلود کنید تا استفاده از خدمات ایرانسل برای شما اسان تر شود.

    دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید | MyIrancellپیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    نرم افزار MyIrancell توانایی های زیادی دارد از برجسته ترین آن ها می توان به خرید کارت شارژ های مختلف، کنترل مصرف شارژ، دریافت صورت حساب، فعال سازی یا غیر فعال سازی طرح های افزایشی متنوع، تغییر در طرح های فعال شده سیم کارت شما و … اشاره کرد. ویژگی مهم دیگر این نرم افزار این است که با استفاده از آن می توانید علاوه بر کنترل سیم کارت ها، حساب وایمکس خود را نیز کنترل و یا شارژ کنید. این نسخه از نرم افزار MyIrancell بطور کامل و بدون هیچگونه تغییر و یا دستکاری از شرکت ایرانسل دریافت شده و دراختیار شما قرار داده شده است به همین دلیل می توانید با اطمینان کامل از امنیت آن، از خدمات ایرانسل من استفاده کنید. این نرم افزار بصورت کاملا رایگان منتشر شده است و بصورت مستقیم به سرور های شرکت IranCell متصل است و این یعنی سرعت فوق العاده بالا و همچنین دارا بودن کیفیت بینظیر و همچنین قابل پیگیری بودن تمام عملیات های انجام شده در این نرم افزار. در انتها دانستن چند نکته ضروری است اول اینکه برای استفاده از خدمات این نرم افزار باید رمز عبور کنترل حساب کاربری یا همان e-Care را از همین نرم افزار دریافت کنید و دوم اینکه ممکن است میان انجام عملیات های انجام شده تا اعمال آن ها مدت کوتاهی وقفه زمانی ایجاد شود.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت اندروی د Mounts2SD

    با شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم در معرفی اپلیکیشن حرفه ای و قدرتمند Mounts2SD ! دستگاه های اندروید امروزی ، اکثراً دارای حافظه های داخلی بالا جهت نصب انوع اپلیکیشن ها هستند و به گونه ای می توان گفت اسکریپتی مشابه با Mounts2SD را در خود دارند. Mounts2SD نام اپلیکیشنی قدرتمند و حرفه ای جهت انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت است ؛ آیا شما هم صاحب یک دستگاه آندروید با حافظه داخلی اندک هستید؟ آیا نسخه آندروید شما امکان انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت را نمی دهد؟ راه حل این مشکل در این مطلب معرفی می گردد ،این ورژن جدیدترین نسخه ازائه شد از این برنامه تا تاریخ انتشار پست است. با دانلود این نرم افزار ما همراه باشید.

    نرم افزار مموری کارت اندروید

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    Mounts2SD نام یک اسکریپت معروف آندرویدی است که به کاربران این اجازه را می دهد که محدودیت نصب نرم افزار در حافظه داخلی را از بین برده و آنان را در پارتیشن دوم مموری کارت های خود منتقل نمایند ، پارتیشن دوم دیوایس های آندروید که با SD-Ext شناخته می شود ، این قابلیت را به کمک Mounts2SD در اختیارتان قرار می دهد که بتوانید اپلیکیشن های خود را به همراه محتوای حجیم آنان به مموری کارت منتقل کنید. علاوه بر امکانات مدیریتی قدرتمند بر اسکریپت انتقال محتویات اپلیکیشن ها به مموری کارت ، نرم افزار Mounts2SD قابلیت های کاربردی دیگری را نیز در خود دارد که در ادامه به معرفی آنان پرداخته ایم.

    نکته : پیش نیاز این نرم افزار روت بودن دستگاه و نصب بودن کاستوم ریکاوری است ؛ دستگاه شما بایست از Init.d پشتیبانی کرده و پارتیشن دوم مموری کارت Ext2 ، Ext3 و یا Ext4 ایجاد شده باشد. لازم به ذکر است که در صورتی که با این اصطلاحات آشنایی ندارید به هیچ وجه دستگاه خود را به خطر نیندازید ، تیم نیو فور آندروید هیچگونه مسئولیتی را در قبال مشکلات احتمالی بر اساس بی دقتی کاربران بر عهده ندارد. قبل از آغاز کار حتماً از اطلاعات و همچنین رام فعلی

    خود از منوری ریکاوری ، یک نسخه بک آپ تهیه کنید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اجرای بازی های پی اس پ ی در اندروی د PSP

    اجرای بازی های پی اس پی

    با دانلود نرم افزار PPSSPP Gold – PSP emulator  می توانید به آسانی بازی های پی اس پی را در اندروید اجرا کنید و لذت ببرید.بازی های psp همیشه از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار هستند زیرا خیلی از آن ها با پشتیبانی شرکت سونی منتشر می شوند که در زمینه بازی های ویدئویی و ساخت کنسول های بازی پیشتاز است، حالا اگر دوست دارید که بازی های کنسول دستی PSP را در گوشی موبایل و یا تبلت خود تجربه کنید تنها یک قدم با این کار فاصله دارید، دانلود نرم افزار PPSSPP Gold – PSP emulator 0.9.9. با نصب این نرم افزار می توانید بیشتر بازی های این کنسول محبوب را اجرا کنید و آن ها را به سادگی انجام بازی های Android انجام دهید. در ابتدا لازم است به این موضوع مهم اشاره داشت که از بین تمامی بازی های کنسول پی اس پی بازی هایی قابلیت اجرا شدن برروی موبایل یا تبلت شما را دارا هستند که با قدرت پردازنده دستگاه شما سازگاری کامل داشته باشد بنابراین در انتخاب بازی ها نهایت توجه را داشته باشید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید. 

    PPSSPP Gold - PSP emulator 0.9.9 (1)
    پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    شاید تصور کنید که این نرم افزار شبیه نرم افزار های مشابه ای است که در اجرای بازی ها مشکل اساسی دارند اما برای اینکه شما را قانع کنیم که این نرم افزار کاملا کاربردی است به نام چند بازی که با این نرم افزار اجرا و تست شده اند اشاره می کنیم: جی تی ای، داکستر، Lumines، Final Fantasy، سری بازی های Persona و … . موضوع دیگری که این نرم افزار را محبوب تر و کامل تر می کند این است که PPSSPP Gold – PSP emulator کلید های معروف کنسول های سونی یعنی دایره، مثلث، مربع، ضربدر و جهت ها را شبیه سازی می کند تا با لمس آن ها تمام اعمال بازی مورد نظر خود را انجام دهید. برای اجرای بازی ها تنها لازم است که فایل بازی مورد نظر خود را با فرمت iso یا cso به برنامه معرفی کنید و اگر هم بازی چنین فرمت هایی نداشت می توانید آن را با استفاده از نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند بصورت iso دراورید، سپس نرم افزار بازی مورد نظر شما را به لیست بازی ها اضافه می کند و شما با انتخاب هر یک از آن ها می توانید از انجام آن لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود آنتی ویروس نورتون

    دانلود آنتی ویروس نورتون برای موبایل های اندروید

    Norton Security and Antivirus 3.3 Android

     

     

     

     

    به دلیل ارائه نرم افزارهای مختلف برای اندروید، و همچنین امکان اتصال گوشی های جدید به شبکه های گوناگون، لازم است تا به فکر امنیت گوشی خود نیز باشید. به همین دلیل در این مطلب، یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل های اندرویدی را معرفی میکنیم.

     

    Norton Security and Antivirus Android یک نرم افزار کامل برای حفظ امنیت گوشی شماست. این نرم افزار هم روی موبایل ها و هم روی تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده میباشد.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار فشرده سازی اندروید RAR for Android 5.10

    RAR for Android بهترین جایگزین نرم افزار WinRAR

    RAR for Android 5.10.build22

    از عدم پشتیبانی اندروید از فرمت rar ناراحت هستید؟با دانلود نرم افزار RAR for Android 5.10 مشکل شما حل شده است!بیشتر ما با کاربردهای نرم افزار های فشرده سازی آشنایی داریم، این نرم افزار ها فایل های مورد نظر ما را تا جایی که امکان دارد، فشرده می کنند. فشرده سازی دو حسن بزرگ دارد اول اینکه حجم فایل های کاهش می یابند و جابه جایی آن ها ساده می شود دوم اینکه تمام فایل های ما را به شکل یک فایل واحد در می آورند، و این کار بخصوص در گوشی های موبایل اندرویدی که امکان انتقال چندین فایل را بصورت همزان ندارند بسیار مفید و کاربردی می باشد و تنها لازم است شما تمام فایل های مورد نظر خود را فشرده و یکجا ارسال کنید. نرم افزار RAR for Android جایگزین نرم افزار WinRAR در ویندوز است و تمام قابیلت ها و توانیی های آن را نیز دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار ساده می توانید به سادگی هرچه تمام تر، هر فایلی را که دوست دارید انتخاب و سپس فشرده کنید.

    پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

    نصب نرم افزار RAR for Android برای یک موبایل ضروری می باشد زیرا بیشتر فایل هایی که از اینترنت دریافت می کنید با نرم افزار های مختلف فشرده شده اند و تا زمانی که از حالت فشرده خارج نشوند قابل استفاده نیستند. این نرم افزار قابلیت بازگشایی فرمت های Zip, RAR, GZ, 7Z, TAR, iso, XZ, ARJ را دارا می باشد به همین دلیل می توان گفت که تقریبا تمامی پسوندهای فایل های فشرده را پشتیبانی می کند. حجم این نرم افزار بسیار پایین است و همین موضوع باعث می شود که این نرم افزار سرعت کار گوشی موبایل شما را کاهش ندهد به علاوه توانایی قرار دادن رمز برروی فایل های فشرده، ساخت آرشیو، Repair فایل های آسیب دیده و … را دارا می باشد و این ویژگی ها RAR for Android را به بهترین گزینه برای ساخت و یا بازکردن فایل های زیپ شده تبدیل می کند. این نرم افزار تنها در بازکردن فایل های فشرده کاربردی نیست چون می تواند فایل های مختلف را با فرمت های متنوعی برای شما به حالت فشرده دراورد و چون در این کار از تمام قدرت پردازنده استفاده می کند، سرعت کارش بسیار بالاست.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اینستاگرام اندروید برای مدیریت دنبال کننده ها

    دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزاراینستاگرام  نسخه حرفه ای برای اندروید

    دانلود نرم افزار اینستاگرام اندروید مدیریت دنبال کننده ها

    در خدمت شما کاربران و دوست داران شبکه به اشتراک گذاری بزرگ اینستاگرام هستیم با معرفی و دانلود نرم افزار اینستاگرام اندروید برای آن دسته از افرادی که قصد دارند مدیریت همه جانبه را بر روی دنبال کننده های اینستاگرامی خود در اندروید داشته باشند ؛ همانطور که در عنوان نرم افزار مشاهده می کنید در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه پولی و در واقع نسخه حرفه ای و بدون محدودیت نرم افزار InstaFollow را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که در ادامه به توضیحات تکمیلی مربوط به این نرم افزار می پردازیم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    شبکه اینستاگرام ، به عنوان بزرگ ترین شبکه به اشتراک گذاری تصویر در فضای مجازی ، کاربران بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است ، به گونه ای که کمبود یک نرم افزار مدیریتی همه جانبه برای کاربران ثابت این شبکه احساس می شود. ۴٫۱٫۲ Instagram Follower Tracker Pro به عنوان یک مدیریت کننده ی حرفه ای دنبال کنندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام قادر است امکاناتی کاربردی و لذت بخش را برای شما دوست داران این شبکه فراهم سازد. این نرم افزار قادر است اطلاعات زیر را پس از نصب در اختیار شما قرار دهد :

    نمایش تعداد دنبال کنندگان جدید پروفایل ، نمایش تعداد افرادی که شما را Unfollow کرده اند ، تعداد افرادی که شما را Follow Back نکرده اند ، تعداد افرادی که شما آنان را Follow Back نکرده اید.

    نیاز به سایر نرم افزار سایر شبکه های اجتماعی دارید؟از پست مربوط به نرم افزار گوگل پلاس می توانید استفاده کنید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اخبار فارسی در اندروید با نام خبرگردی

    دانلود نرم افزار اندروید خبرگردی فارسی – Khabargardi 3.0.78

    دانلود نرم افزار اخبار فارسی اندروید

    دوست داری جدید خبر ها را در موبایل یا تبلت اندرویدی داشته باشی؟با شما هستیم با دانلود نرم افزار اخبار فارسی برای اندروید تا همیشه جدیدترین اخبار را داشته باشید.در گذشته ای نه چندان دور ، برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز می بایست به مطالعه روزنامه ها ، مجلات ، تماشای تلویزیون و … روی می آوردیم ، اما پیشرفت تکنولوژی در اثر گذر زمان تغییرات گسترده ای را در این زمینه نیز پدید آورده است ؛ دیگر برای اطلاع از آخرین خبرهای روز ایران و جهان نیازی نیست برای خرید روزنامه به کیوسک های روزنامه فروشی مراجعه کنید ، یا ساده تر از آن دیگر حتی نیازی به تماشای تلویزیون و شبکه های خبری نیست ! ساده ترین روش جهت اطلاع از آخرین اخبار به زبان فارسی ، اکنون در دستان شماست ! از این پس می توانید به کمک اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود ، جدیدترین اخبار را در موضوعات دسته بندی شده ای خاص مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    اپلیکیشن جدید خبرگردی ، نام نرم افزاری است که به شکلی هوشمند جدیدترین اخبار را از سایت های خبری معتبر دریافت و آنان را در دسته بندی هایی مرتب می نماید ، بنابراین شما تنهابا یک ارتباطات اینترنتی ساده و نه چندان پر سرعت هم می توانید در هر لحظه از جدیدترین اخبار به همراه تصاویر مرتبط با آنان مطلع شوید. نرم افزار خبرگردی قادر است اخبار جدید را به شکل خودکار در طبقهبندی های مرتبط نگهداری کند و همچنین مهم ترین و پربازدیدترین اخبار را نیز برایتان به نمایش بگذارد. این نرم افزار زمان و تاریخ دقیق انتشار خبر را بر مبنای تقویم هجری شمسی ثبت می نماید تا به شکل دقیق از زمان انتشار خبر و وقایع مهم با خبر شوید ؛ از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت جستوجو بر اساس کلمات کلیدی ، امکان نمایش خبرها از یک منبع خاص ، نمایش تصویر در متن خبر و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار خبرگردی را متناسب با دستگاه های آندرویدیتان از ادامه مطلب وب سایت اندروید شما دانلود کنید.

    نرم افزار های فارسی بیشتری نیاز داری؟صفحه ی اختصاصی نرم افزار های فارسی اندروید را در سایت نیوفور

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار همراه بانک مسکن برای اندروید جدید

    دانلود همراه بانک مسکن اندروید

    دانلود همراه بانک مسکن برای اندروید

    این نسخه از نرم افزار همراه بانک مسکن که اماده ی دانلود کرده ایم جدید ترین نسخه ارائه شده از این برنامه همراه بانک برای اندروید است.همانطورکه می دانید امور بانکی با سرعت به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند و این روند رشد سریع نتیجه ای جز آسان شدن و سریع شدن روند انجام کارهای بانکی نبوده است. نرم افزار های همراه بانک بخشی از این پیشرفت است که این امکان را به کاربران خود می دهند تا بتوانند امور بانکی را براحتی انجام دهند. بانک مسکن نیز که یکی از بزرگ ترین و در عین حال معتبرترین بانک های ایران است نیز در این راستا نرم افزار همراه بانک مسکن را بصورت رسمی به مشتریان خود معرفی کرده است. با استفاده از نرم افزار همراه بانک مسکن شما می توانید یک کنترل و دسترسی همه جانبه به حساب بانکی خود داشته باشید. ابتدا این نرم افزار را دانلود و سپس نصب کنید آنگاه با وارد کردن طلاعات لازم از جمله نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد نرم افزار شوید.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    اما موضوعی که باعث می شود تا این نرم افزار بتواند توجه خیلی از افراد و مشتریان بانک مسکن را به خود جلب کند، آسانی کار با آن، تنوع در خدمات و همچنین امنیت بسیار بالا می باشد. با استفاده از نرم افزار همراه بانک مسکن می توانید از خدماتی نظیر اطلاع از ۳ گردش آخر حساب، پرداخت تمامی قبض ها، انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر، دریافت مانده حساب، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید کارت شارژ تمامی اپراتور ها، ارسال گذارش عملکرد برای شما، مسدود نمودن کارت بانک مسکن و همچنین آموزش استفاده از بخش های مختلف نرم افزار برخوردار باشید. همانطورکه می دانید برخی از هکرها با ساخت نرم افزار های مشابه و جعلی سعی در دزیدن اطلاعات بانی کاربران هستند اما شما با اطمینان می توانید این نرم افزار را دریافت و استفاده کنید زیرا این نرم افزار بصورت رسمی توسط بانک مسکن منتشر شده است و امنیت اطلاعات مهم بانکی کاربران خود را نیز تضمین کرده اند. نکته ای دیگر که باید به آن توجه داشت این است که برای استفاده از این نرم افزار باید رمز اینترنتی یا رمز دوم کارت خود را فعال کرده باشید. اگر در استفاده از این نرم افزار با مشکل خاصی روبرو شدید بهتر است به یکی از شعبه های بانک مسکن مراجعه کنید.

    به سایر همراه بانک ها نیاز دارید؟پیشنهاد ما بازدید از صفحه ی اختصاصی همراه بانک های اندروید است. پست های داغ:همراه بانک ملتهمراه بانک ملی برای اندروید

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار لایو والپیپر Xperia Z2 با گرافیک hd

    دانلود لایو والپیپر اصلی Xperia Z2 برای اندروید با گرافیک فوق العاده hd

    بهترین نرم افزار های اندروید

    حتما شما هم دوست دارید با دانلود لایو والپیپر بسیار زیبا و گرافیکی محیط اندروید خود را زیبا تر سازید.پیشنهاد ما لایو والپیپر Xperia Z2 با گرافیک hd است!همانگونه که می دانید ، آخرین اسمارت فون عرضه شده از سوی شرکت سونی ، سونی اکپریا زد ۲ نام دارد ؛ آیا دوست دارید با نصب یک نرم افزار ساده ، محیط لاک اسکرین دستگاه های خود را به ظاهر لاک اسکرین این اسمارت فون دوست داشتنی تغییر دهید؟ پس با ما در معرفی Xperia Z2 Live Wallpaper Lock همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    در واقع Xperia Z2 Live Wallpaper Lock 1.6 نام لایو والپیپر جدیدی است که به همراه لایو والپیپرهای اورجینال Xperia Z2 در دسترس شما قرار می گیرد ، در پس زمینه ظاهر فوق العاده و خیره کننده والپیپرهای زنده ی Xperia Z ، لاک اسکرین این اسمارت فون را با کیفیت HD بر روی تمامی دستگاه های آندرویدی خود اجرا کنید ! انیمیشن هایی که در پس زمینه برایتان نمیاش داده می شوند همانند نسخه اصلی از حالت شناور پشتیبانی دارند و در ادامه قارد هستید از میان ۱۰ صدای پیش فرض ، یکی را به عنوان صدای الی قفل گشایی دستگاهتان انتخاب کنید. این لاک اسکرین می تواند قفل دستگاه شما را به کمک پسورد و یا یک متن خاص بازگشایی کند ؛ لازم به ذکر است که ناتیفیکیشن های جدید پیام ها ، تماس ها ، ایمیل ها و… نیز در این بخش برایتان نمایش داده شده و تمامی آنان به همراه بک گراند های زنده Xperia Z2 محیطی جذاب را در پس زمینه دستگاه هایتان پدید خواهند آورد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار یاهو مسنجر جدید Yahoo! Messenger

    دانلود نرم افزار یاهو مسنجر آخرین ورژن اندروید Yahoo! Messenger

    نرم افزار یاهو مسنجر

    پیش نیاز: آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    تجربه سریعتر، هوشمند تر با یاهو مسنجر قدرتمند – ساخته شده برای آندروید شما:نرم افزار یاهو مسنجر از مشهورترین نرم افزار های کاربردی ساخته شده برای ارتباط بیشتر و بیشتر است که تقریبا همه ی کاربران اینترنت با ان آشنایی دارند.Yahoo! Messenger 1.8.3 اخرین ورژن معرفی شده یاهو مسنجر برای اندروید است که دارای توانایی های بسیار خوبی است که در ادامه به معرفی برخی از این قابلیت ها می پردازیم.هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

    برخی از ویژگی های Yahoo! Messenger 1.8.3 نسخه اندروید:

    انتشار رسمی یاهو مسنجر به عنوان اپلیکیشن اندروید
    تماس رایگان صوتی و تصویری (نسخه بتا)
    گپ و گفتگو با دوستان فیس بوک
    SMS رایگان بین المللی
    اشتراک گذاری عکس و ویدئو
    گپ و گفتگو با دوستان ویندوز لایو
    چت آنلاین همزمان بین Android و PC

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار لایو والپیپر اسمارت فون LG G3 Live Wallpaper

    دانلود والپیپر زنده و جالب اسمارت فون LG جی ۳

    بهترین نرم افزار های اندروید

    اگر لایو والپیپر LG G3 ( عکس های زنده متحرک) دیده باشید حتما از یکی از طرفداران ان خواهید شد.این بار نسخه اندروید این لایو والپیپر را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.همانطور که شاهد بودیم ، چندی پیش شرکت LG از گل سرسبد اسمارت فون های خود با نام LG G3 پرده برداری کرد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، والپیپر زنده اورجینال این دستگاه را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    هم اکنون می توانید بک گراند جذاب و دوست داشتنی اصلی اسمارت فون LG G3 را با نام G3 Live Wallpaper 1.0.1.zip برای دیوایس های آندرویدی خود دانلود کنید ؛ این بک گراند به صورت زنده با ترکیبی از دود های آبی و صورتی به صورت شناور می باشد ، برای تنظیم این تصویر زنده ، مسیر Home -> Menu -> Wallpapers -> Live Wallpapers را طی کنید. این تصویر پس زمینه ی زنده بر روی جدیدترین دستگاه های آندرویدی از قبیل Samsung Galaxy S4, Nexus 7, HTC One و Sony Xperia Z آزمایش شده و با آنان سازگاری کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار ماشین حساب مهندسی RealCalc Plus

    دانلود برنامه ماشین حساب حرفه ای

    نرم افزار های به روز اندروید

    دیگر نیازی به صرف هزینه های بسیار برای خریداری ماشین حساب های گران قیمت نیست ! کافی است این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.با RealCalc Plus 1.7.4 تمامی قابلیت های یک ماشین حساب حرفه ای را در دستگاه آندرویدی خود خواهید داشت ! با ما در معرفی یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ماشین حساب در آندروید مارکت همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

    از مهم ترین ویژگی های این ماشین حساب حرفه ای می توان به امکانات زیر اشاره کرد :

    قابلیت درج اعداد کسری و عملیات تبدیل ، پشتیبانی از جبری های سنتی و عملیات RPN ، پشتیبانی از محاسبات درجه یا دقیقه و یا محاسبات و تبدیل های دوم ، امکان سفارشی سازی واحد های کاربری ، پشتیبانی از ذخایر و یا تاریخچه های محاسباتی ، پشتیبانی از مبناهای دو دویی – هشت هشتی – شانزده شانزدهی ، حالت های محاسبتای برای کاربردهای عملی و مهندسی ، گروه بندی رقمی با قابلیت تنظیم محل اعشار

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار صفحه کلید Android L Keyboard

    دانلود کیبورد اصلی آندروید L

    برنامه های مفید اندروید

    با دانلود این نرم افزار می توانید زودتر از همه به اندروید L سفر کنید و از اولین کسانی باشید که با صفحه کلید ان کار می کنند.همانطور که می دانید ، نسخه آینده سیستم عامل آندروید شرکت گوگل ، Android L نام گذاری شده است ، اکنون با انتشار نگارش پیش نمایش برنامه نویسان ، صفحه کلید این نسخه برای نسخه های قدیمی تر Android عرضه گردیده است ، با ما در معرفی این نرم افزار همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

    این نرم افزار نسخه ای رایگان از کیبورد Android L است که فاقد هرگونه تبلیغ است ؛ شما می توانید بدون نیاز به روت کردن دستگاه ، از این صفحه کلید به عنوان صفحه کلید پیش فرض دستگاه های خود استفاده کنید. برای نمایش شکلک ها ، تنها کافیست دکمه Enter را انتخاب و نگه دارید. جهت انجام عمل سینک دیکشنری داخلی ، لازم است که Android L Keyboard به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشد ؛ در صورتی که از ظاهر خسته کننده و یکنواخت کیبورد دستگاه های آندرویدی خود خسته شده اید ، پیشنهاد می کنیم کیبورد اصلی سیستم عامل آندروید ال را از دست ندهید ، به واسطه این کبورد می توانید شیوه ی نگارشی خود را در هنگام استفاده از اپلیکیشن های مختلف تغییر دهید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0

     دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید

     حتما در اینترنت به دنبال دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت و وبگردی ایمن برایاندروید خودتان گشته اید.با گسترش اپلیکیشن های آندرویدی و از طرفی عرضه مرورگرهای جدید و پرسرعت برای این سیستم عامل ، تقریبا کمتر کسی از مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندروید استفاده می کند. Javelin Browser نام یک مرورگر جدید و پرسرعت برای دستگاه های آندرویدی است که دارای قابلیت هایی کاربردی و شگفت انگیز می باشد که در ادامه به آنان می پردازیم.

    پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

    Javelin Browser در مجموع دارای ۳ قابلیت کلیدی است : ۱) اولین مرورگر با قابلیت حذف داخلی تبلیغات ۲) اولین مرورگر با قابلیت READING MODE و ۳) ویژگی مولتی تسکینگ با Javelin Stack

    همین ۳ قابلیت در ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی ، موجب خرید رسمی اپلیکیشن Javelin Browser توسط باراک اوباما در دستگاه شخصی آندرویدی اش شد ! اما این قابلیت ها ، تنها ویژگی های کلیدی این مرورگر بودند ؛ اکنون به معرفی قابلیت های کلی این مرورگر محبوب می پردازیم :

    قابلیت کنترل آسان به وسیله حرکات لمسی ، نوار استاتوس و نویگیشن به صورت شفاف در آندروید KitKat ، بوکمارک ها هوشمند (بوکمارک ها بر اساس میزان استفاده طبقه بندی می شوند) ، حالت ناشناس

    Get our toolbar! 

    دانلود اپلیکیشن فارسی خبرگردی برای اندروید – نسخه ۲٫۱

    KhabarGardi Android

    خبرگردی نام اپلیکیشنی ایرانی و محبوب برای دستیابی به اخبار روز می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و با داشتن آن اخبار روز همیشه در دستان شما خواهد بود .این نرم افزار جدیدترین اخبار ها را از سایت های معتبر فارسی دریافت کرده و در دسته های مختلف طبقه بندی می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

    Get our toolbar! 

    دانلود WhatsApp+ 5.43D – مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس اندروید !

    مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس

    دانلود WhatsApp+ - مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس اندروید !

    WhatsApp+v5.43Dآندروید – جدیدترین ورژن– تنها در فارسروید

    اگر از افرادی باشید که با برنامه های مسنجر و چت آشنایی داشته باشید بدون شک مسنجر پرطرفدار و نام آشنای واتس آپ را می شناسید!؟ یکی از محبوب ترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل هایاندروید، آیفون، بلک بری، سیمبین و غیره که میلیون ها کاربرا از سراسر دنیا را به سمت خود کشانده است! این مسنجر که برای مدت ۱ سال می تواند به صورت رایگان مورد استفاده ی کاربران قرار بگیرید این امکان را به شما می دهد که به راحتی با مخاطبین خود به چت کردن بپردازید و با صرف هزینه ای بسیار کم و ناچیز تجربه ی بهترین و کاربردی ترین مسنجر را داشته باشید! نسخه ی رسمی مسنجر واتس آپ با نام Whats App Messenger در مارکت اندروید به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد که اخرین نسخه ی آن را می توانید از لینک روبرو دریافت نمایید :

    و اما امروز قصد معرفی نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ را داریم که با نام WhatsApp+ منتشر گردیده و بهتر است بدانید که این نسخه نسبت به نسخه ی رسمی هیچ کم و کسری ای ندارد بلکه امکانات بیشتری را به کاربران می دهد! درa نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ که در واقع نسخه اصلی با قابلیت شخصی سازی است، شما قادر خواهید بود به راحتی رنگ ها، فونت ها و سایز آن ها و سایر موارد را به دلخواه تغییر دهید! از طرفی سایز آپلود فایل مدیا که در نسخه استوک شانزده مگابایت است در این نسخه افزایش یافته و فایل های حجیم را هم می توانید با آن ارسال نمایید!

    برخی از امکانات و قابیلت های کلی نرم افزار واتس آپ | WhatsApp اندروید :

    * ارسال عکس های شما برای مخاطبین با بالاترین کیفیت ممکن (نسخه پلاس)

    * دارا بودن یک اندرویدر اختصاصی قدرتمند و تم شیک و متفاوت (نسخه پلاس)

    * ارسال موزیک های شما تنها با یک کلیک و یک لمس (نسخه ی پلاس)

    * امکان چت با دوستان و مخاطبین به صورت گروهی و چند نفره

    * بدون نیاز به ثبت نام در وبسایت خاص و یا رمز عبور و نام کاربری

    * در دسترس بودن همیشگی و ۲۴ ساعت کاربران برای یکدیگر!

    * دارا بودن تنظیماتی برای سفارشی سازی صدای اطلاع رسانی، تصویر زمینه و غیره

    * دارا بودن توابع اضافی استفاده در دو حالت افقی و عمودی، فرستادن صوت، عکس برای پروفایل و غیره

    اگر دوست دارید آخرین نسخه ی اپلیکیشن قدرتمند WhatsApp+ را برروی موبایل اندرویدی خود داشته باشید می توانید آخرین نسخه ی آن ر ابا یک کلیک و

    Get our toolbar! 

     دانلود نرم افزار مخصوص بک اپ گیری در اندروید

    نرم افزارهای اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای اندروید همیشه بتوانید از تمام فایل های خود بک اپ بگیرید و در مواقع نیاز ریستور کنید؟آیا تغییر رام اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی ، برای شما هم یک عمل سخت و زمان بر است؟ معمولاً تغییر رام دستگاه های آندرویدی زمان زیادی را از کاربر نمی گیرد ، در واقع بیشترین زمان را نصب مجدد اپلیکیشن های حذف شده می برند ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت رفع همیشگی این مشکل آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    App Backup & Restore نام ابزاری است مناسب جهت بک آپ گیری و ریستور کردن بک آپ های اپلیکیشن های APK ؛ از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    بک آپ گیری اپلیکیشن ها در مموری کارت ، بک آپ گیری لینک های مارکت برای اپلیکیشن های محافظت شده ، بازگرداندن اپلیکیشن ها از مموری کارت ، بک آپ گیری و ریستور کردن به صورت دسته جمعی ، حذف سریع ، مرتب کردن اپلیکیشن ها بر اساس نام ، زمان نصب و حجم ، نمایش وضعیت حافظه ، بک آپ گیری خودکار در زمان نصب ، پشتیبانی از App2SD

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار ساخت ویدیوهای زیبا از تصاویر Flipagram

    دانلود نرم افزار ساخت ویدئو برای اندروید

    نرم افزار های اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

    لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید ۳ مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ جدید ۲۰۱۴ Mobile nod 32

    دانلود نرم افزار نود ۳۲ برای اندروید

    نرم افزار 2014 اندروید

     حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار بارکد خوان اندروید

     دانلود نرم افزار بارکد خوان اندروید

    نرم افزار اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی بارکدها و کد های QR  را به آسانی اسکن کنید؟یکی از روش های مرسوم جهت دانلود اپلیکیشن های آندرویدی ، استفاده از QR Code است ، بدین طریق که شما توسط یک نرم افزار واسطه ، با دوربین دستگاه خود اقدام به خواندن محتویات کد می کنید و دانلود اپلیکیشن مورد نظر بدون هیچ دردسری و در سریع ترین زمان ممکن در دستگاهتان آغاز می شود. در این مطلب از سایت نیو فور آندرویدی ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بارکدخوان و اسکنرهای QR را برای شما کاربران دیوایس های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    آخرین آپدیت از این نرم افزار که با قیمت ۴٫۹۹ دلار عرضه میشد ، به قیمت ۱٫۹۹ دلار تخفیف خورده است ، اما هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید ! سریع ترین و کاربرپسند ترین اسکنر بارکدها و کدهای QR هم اکنون در دسترس است ، اگر مدت هاست به دنبال قدرتمندترین اسکنر داخلی برای دستگاه آندرویدی خود می گردید ، Scan – QR and Barcode Reader بهترین گزینه است ! این نرم افزار سریع و کاملا قابل اعتماد است ، حتی می توان ۶ ستاره امتیاز را به طور کامل به آن داد ! نسخه حرفه ای (بدون تبلیغات) ، طراحی بسیار زیبا و حتی اسکن کدهای تار که انتظار اسکن موفقیت آمیز آنان را نخواهید داشت ! طرز استفاده از این ابزار بسیار ساده است ، پس از نصب آن را اجرا کنید و شروع به اسکن کدهای مورد نظر کنید ، نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نیست ! اسکن به صورت خودکار اطلاعات بارکد یا کد QR را استخراج می کند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اس ام اس سری ع – GO SMS Pro 5.35

     دانلود نرم افزار اس ام اس و پیامک ها

    نرم افزار جدید اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود اس ام اس های خود را سریع تر ارسال کنید و از امکانات بیشتر بهره ببرید؟آیا از قابلیت های محدود اپلیکیشن پیام رسان دیوایس آندرویدی خود خسته شده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید GO SMS Pro به عنوان یک جایگزین قدرتمند برای اپلیکیشن پیام رسان اورجینال دستگاه های آندروید آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

    به عنوان توضیحات این اپلیکیشن ، قصد دارد تفاسیر منابع معتبر را در این باره ارائه کنیم. به گفته ی Techaron ، بدون شک اپلیکیشن Go SMS بهترین و پیشرفته ترین خدمات را در زمینه ارسال پیامک در میان دستگاه های آندرویدی ارائه می کند ، بهتر است عنوان بهترین اپلیکیشن مدیریتی پیامک ها را به آن اختصاص دهیم. منبع Lifehacker می گوید : برای داشتن تجربه ای جدید در ارسال پیام کوتاه و پیام های چند رسانه ای زیباترین و قدرتمندترین نرم افزار Go SMS می باشد ، این نرم افزار با امکان سفارشی سازی عناصر رابط کاربری ، برنامه ریزی ارسال پیام ها ، مدیریت و سازماندهی پوشه ها ، ارسال پرسرعت از طریق اینترنت WiFi و اشغال حافظه ای بسیار اندک از رم و … از حرفه ای ترین ابزارهای جایگزین اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان دستگاه های شما به حساب می آید. به گفته ی Androidmeter ، نرم افزار Go SMS تنها یک جایگزین ساده برای پیام رسان دستگاه نیست ، بلکه به شما امکان تجربه قدم بعدی سرویس های پیام رسان را می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود فیس بوک Facebook for android v6.0.0.6.28 – اندروید

    Facebook for android v6.0.0.6.28 | 17.33 MB

    Facebook دانلود فیس بوک Facebook for android v6.0.0.6.28   اندروید

    (۹۲/۱۱/۷) تغییرات:
    به روز شدن نسخه اندروید (نسخه  ۶٫۰٫۰٫۶٫۲۸)

    حتما نام Facebook را شنیده‌اید و یا شاید در آن کاربری هم ایجاد کرده‌اید . فیس بوک (Facebook) یک سایت اجتماعی و یر مخاطب ترین وب سایت اجتماعی جهان است که تا کنون ملیون ها کاربر را به خود جذب کرده است. اکنون در ارم دانلود برای شما اپلیکیشن Facebook for android v3.1  تا بتوانید با گوشی خود به فیس بوک رفته و از کلیه امکانات مانند قابلیت جستجو،قابلیت دیدن تگهای روی عکسها و امکان زوم روی تصاویر، notification به طور لحظه ای، قابلیت games and apps ، دسترسی به timeline موبایل ( در صورتی که قبلاً فعال کرده باشید)، دسترسی به لیست دوستان و subscribtion هاو …بهره مند شوید. لینک دانلود  نرم افزار فیس بوک Facebook for android v6.0.0.6.28  که مخصوص گوشی های اندروید  ۲٫۲ و بالاتر است در قسمت لینک دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است .

     
    Get our toolbar! 

    دانلود بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1

    دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

    بازی های اندروید

     

    آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار تماس رایگان

     دانلود نرم افزار تماس رایگان

    نرم افزار جدید اندروید

    آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به تعداد فراوان پیامک در اندروید ارسال می کنید؟ آیا مکالمات تلفنی شما طولانی مدت هستند؟ آیا از پرداخت هزینه های بسیار خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار جدید LINE همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    هیچ محدودیتی وجود ندارد ! می توانید به هر اندازه که بخواهید از طریق یک ارتباط اینترنتی ، پیامک ارسال کرده و یا تماس های تلفنی با کیفیت و طولانی مدت را با دسوتان خود تجربه کنید. LINE یک سرویس جدید ارتباطی است که به شما کاربران دستگاه های هوشمند این امکان را می دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه روز ، به هر میزان تماس تلفنی برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنید. LINE هم اکنون دارای ۲۶۰ میلیون کاربر فعال از ۲۳۱ کشور دنیا می باشد ! اپلیکیشن LINE ، عنوان برترین دانلود را در ۵۱ کشور مختلف از قبیل ژاپن ، تایلند، تایوان، اسپانیا ، چین ، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ ، مالزی ، هند ، سوئیس، عربستان سعودی ، مکزیک ، روسیه ، ماکائو و امارات متحده عربی به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی های جدید LINE می توان به قابلیت تماس تصویری اشاره کرد ! بله درست متوجه شدید ، هم اکنون قادر هستید در اپلیکیشن LINE به برقراری تماس های تصویری با دوستانتان بپردازید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرویس ، هم شما و هم مخاطب شما باید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد ، هیچ محدودیتی در نوع و سیستم عامل دستگاه نیز وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    نرم افزار اندروید

     دانلود نرم افزار اندرویدی جدید

    نرم افزار اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم ۵ گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

    درادامه مطلب دانلود کنبد...

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار گوگل کروم اندروید

     دانلود نرم افزار گوگل کروم اندروید

    دانلود برای اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت و پر قدرت گوگل کروم پر سرعت تر از همیشه در نت جست و جو کنید؟استفاده از مرورگرهای پیش فرض دستگاه ها کافیست ! وقت تغییر فرا رسید است ، جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم با قابلیت هایی جدید ، با امنیتی و سرعتی بی سابقه ! با ما در معرفی این مرورگر بی نظیر همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

    جستوجو و گشت و گذار سریع با امنیتی مثال زدنی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ، با ورود به حساب کاربری می توانید محتوای مرورگر گوگل کروم کامپیوتر خود را به دستگاه های خود سینک کنید ، جستوجو و درج آدرس های اینترنتی در یک باکس مشترک با سرعتی بی نظیر ! تعدادی بی نهایت از تب ها را باز کرده و به سادگی با حرکاتی آسان با لمس انگشتان میان آنان سوئیچ کنید ، اضافه کردن یک شرتکات جدید از یک صفحه اینترنتی در هوم اسکرین ، بسیار بهتر از شرتکات آن در منوی دستگاه است ، در نسخه ۳۲ این مرورگر شاهد کاهش مقدار مصرف اینترنت هستیم ! با ورود به بخش Settings > Bandwidth Management ، می توانید نتیجه فعلی را با حالت قبل مقایسه کنید ، مصرف پهنای باند شما تقریبا نصف شده است ! به همراه رفع برخی مشکلات و باگ ها… امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود WeChat – نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگان

    WeChat | 6.14 ، 18.34 ، 19.29 MB

     

     

     

    wechat دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگان

    (92/10/7) تغییرات:

     به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۵٫۱)

    امروز در ارم دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزار WeChat که نرم افزاری قدرتمند برای تماس صوتی و تصویری رایگان با کیفیت HD می باشد را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ۳ و s60V5 ، اندروید و آیفون قرار داده ایم که با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به عنوان یکی از برترین نرم افزارهای چت معرفی شده است . از ویژگی های نرم افزار WeChat می توان به قابلیت گفتگوی دو نفره و چند نفره آنلاین، ثبت نام سریع فقط با داشتن شماره موبایل ، توانایی به اشتراک گذاری عکس ، فیلم ، صدا وغیره ، افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی، دارا بودن شکلک های جالب و جذاب ، جستجو افراد با روشهای مختلف مکان،  QR Code شخصی برای هر فرد و… اشاره کرد. علاوه بر اضافه شدن نسخه نوکیا  سیمبیان مزیت نسخه های جدید نسبت به نسخه قبلی را می توان در رفع مشکلات مختلف پخش پیام های صوتی و بهبود عملکرد و بهینه سازی دانست. استفاده از تمامی امکانات این برنامه کاملا رایگان است.

    برای دانلود بر روی مدل گوشی خود کلیک کنید :

     

    5 دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگان

     

    3 دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگاننسخه ۴٫۰۲ قابل نصب بر روی تمامی گوشی های  گوشی های نوکیا سیمبیان سری ۳ و s60V5 با حجم ۶٫۱۴ MB

    4 دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگاندانلود  با لینک مستقیم

    3 دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگان نسخه ۵٫۱ قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندروید با سیستم عامل ۲٫۱ و بالاتر با حجم  ۱۸٫۳۴ MB

    4 دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگان دانلود  با لینک مستقیم

    3 دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگان نسخه ۵٫۱٫۰ قابل نصب بر روی تمامی گوشی های آیفون و آیپد  باIOS4.3 و بالاتر با حجم ۱۹٫۲۹ MB

    4 دانلود WeChat   نرم افزار موبایل تماس تصویری رایگان دانلود  با لینک مستقیم

    Get our toolbar! 

    تاریخ : جمعه 27 دی 1392 ساعت 11:12  زمان : بازدید :

    Puffin Web Browser

    Puffin Web Browser

     

    pufin%20web%20browser دانلود مرورگر Puffin Web Browser    اندروید

    به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۳٫۰٫۱۰۴۳۹ )

    امروز در ارم دانلود برای شما جدیدترین نسخه پرسرعت ترین مرورگر برای پلتفرم اندروید یعنی مرورگر  Puffin Web Browser v3.0.10439 را قرار داده ایم. این مرورگر دارای موتور جاوا اسکریپت بسیار قوی با قابلیت پشتیبانی از فلش پلیر می باشد. از دیگر ویژگی های این مرور گر می توان به پشتیبانی از دانلود فایل ، سرعت بالا ، بدون محدودیت و کرک شده ، قابلیت باز کردن چندین تب در کنار هم ، امکان آپلود فایل ، دارای افزونه های مختلف نظیر Pocket, Evernote, Facebook, Translator و… اشاره کرد. لینک دانلود مرورگر Puffin Web Browser v3.0.10439  مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۲٫۱ و بالاتر در قسمت لینک دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

    دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 16.64 مگابایت
    دانلود فایل در یک بخش
    Get our toolbar! 

    تاریخ : جمعه 27 دی 1392 ساعت 11:9  زمان : بازدید :

    UC Browser Mini 8.9.2

    UC Browser Mini 8.9.2 | 1.4 MB

    UC%20Browser%20Mini%208.9.2 دانلود مرورگر UC Browser Mini 8.9.2   اندروید

    UC Browser Mini یکی از مرور گرهای کم حجم و در عین حال بسیار کاربردی است که  با کم کردن حجم مصرفی اینترنت در مرور وب ها مورد توجه قرار گرفته است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به اشتراک گذاری مستقیم و آسان مطالب در شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس ، فیس بوک و توئیتر ؛ دارا بودن حالت شب برای مطالعه صفحات وب در تاریکی، پشتیبانی کامل از زبان فارسی،قابلیت استفاده از دانلود منیجر، قابلیت ذخیره صفحات وب ، داشتن حالت صرفه جویی که شما با استفاده از این حالت می توانید تا ۸۵ درصد از ترافیک خود را صرفه جویی نمایید ، دارا بودن میانبر های کاربردی، کارایی عالی تب ها و محیط کاربری زیبا همراه با تغییر تم اشاره کرد. لینک دانلود مرورگر UC Browser Mini 8.9.2  مخصوص گوشی های اندروید با سیستم عامل ۲٫۱ و بالاتر در قسمت لینک دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

    دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1.4 مگابایت
    دانلود فایل در یک بخش
    Get our toolbar! 

    تاریخ : جمعه 27 دی 1392 ساعت 11:6  زمان : بازدید :

    دانلود نرم افزار چت رایگان در اندروید

     دانلود نرم افزار چت رایگان در اندروید

    دانلود نرم افزار چت RockeTalk

    پیش نیاز : آندروید ۱,۶ و بالاتر
    RockeTalk یک نرم افزار پر کاربرد در دنیای اینترت و ارتباطات میباشد با نصب این نرم افزار به راحتی میتوانید MMS های رایگان را ایجاد و انتقال دهید. ارسال و دریافت فایل های صوتی با دوستانتان با این نرم افزار مقدور میباشد. علاوه بر این حتی قادر خواهید بود پیام های تصویری با کیفیت های بالا را ارسال کنید.در واقع با این نرم افزار شما میتوانید در محیط  های مسنجر مختلف مانند Yahoo Messenger,Google Talk,MSN Messenger,AOLMessenger,ICQ با دوستان خود چت و گفتو گو نمایید. از دیگر ویژگی های آن میتوان اشتراک گذاری انواع فایل های خود در سراسر جهان را نام برد.

     

    انلود نرم افزار چت در مسنجر های معروف

    حجم : ۳ مگابایت

    Get our toolbar! 

    تاریخ : پنج شنبه 26 دی 1392 ساعت 17:5  زمان : بازدید :

    دانلود نرم افزار سخت افزار اندروید

     دانلود نرم افزار سخت افزار اندروید

    نرم افزار های اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید قطعات سیستم اندروید خودتون را شناسایی کامل کنید؟آیا شما هم به تازگی قصد خرید یک دستگاه آندرویدی جدید را دارید؟ ممکن است هم اکنون نیز دارای یک اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی باشید ، آیا علاقمند هستید به سادگی از قدرت سخت افزاری تک تک بخش های دیوایستان اطلاع پیدا کنید؟ با معرفی اپلیکیشن AnTuTu Benchmark همراه ما باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    اپلیکیشن شما ره ۱ در زمینه تست قدرت سخت افزارهای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! در حالت کلی ، شما قادر هستید سخت افزارهای مختلف دستگاه خود را تست و یا آزمایش کنید ، برای مثال در حالت ابتدایی ، شما می توانید ببینید عملکرد سخت افزارهای دستگاه شما در چه وضعیتی است ، به طور دقیق تر می توانید صحت عملکرد تک تک بخش ها را بررسی کنید. نمایش و تست سرعت CPU ، تعداد هسته های پردازنده و نمودار دقیق از صحت عملکرد و رتبه دهی ، تشخیص مقدار واقعی قضای رم دستگاه ، آزمایش GPU و افکت های زیرمجموعه ی آن و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار نمایش بنچمارک برای دستگاه های آندرویدی است. امیدواریم لذت ببرید.

    دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

    حجم : ۹٫۱۵ مگابایت

    Get our toolbar! 

    تاریخ : پنج شنبه 26 دی 1392 ساعت 17:3  زمان : بازدید :